Skip to content
  • On Sale

RodRig Ally Mounting System

Sale price 889,00 NOK Regular price 989,00 kr
Save 10%

Tax included

Shipping calculated at checkout

In stock

Description

RodRig attachment system and fishing rod holder for the famous Bergans Ally canoe. Can be easily mounted anywhere on the canoe to hold all Railblaza accessories.

The bracket is of powder-coated aluminum and has a solid tension wheel.

  • Color: black
  • Weight: 150g

Recommended additional accessories:

  • Camera mount
  • Camera pole
  • Mobile phone holder
  • Equipment box
  • Lantern

Handmade in Norway!

Customer Reviews

Based on 1 review
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
100%
(1)
B
Bram C.

Didn't receive it. I have send an email to the company but didn't get a reply yet. Please contact me so we can find a solution.

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the inconvenience caused.
We understand how frustrating it must be not to receive your order as expected. Please know that your original package was shipped on 16th July, the same day your order was placed. Unfortunately, it appears that shipment was lost in transit.
After seeing your review, we immediately sent a replacement via FedEx International, which tracking confirms was delivered on 13th August. We're glad it reached you safely, and we sincerely apologize for the delay and any trouble this caused.
We hope you're satisfied with the product now, and we appreciate your patience. If there's anything more we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out.

Brgds
Stale

From Wilderness, Adventures Outdoors

Rodrig ThrustMe Cruiser

Rodrig has developed a unique mounting system for the ThrustMe Cruiser that makes mounting an electric motor a breeze. With the Cruiser you can troll for hours without a single paddle stroke.

Customer Reviews

Based on 1 review
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
100%
(1)
B
Bram C.

Didn't receive it. I have send an email to the company but didn't get a reply yet. Please contact me so we can find a solution.

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the inconvenience caused.
We understand how frustrating it must be not to receive your order as expected. Please know that your original package was shipped on 16th July, the same day your order was placed. Unfortunately, it appears that shipment was lost in transit.
After seeing your review, we immediately sent a replacement via FedEx International, which tracking confirms was delivered on 13th August. We're glad it reached you safely, and we sincerely apologize for the delay and any trouble this caused.
We hope you're satisfied with the product now, and we appreciate your patience. If there's anything more we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out.

Brgds
Stale

Back to top